Tigra píše:derad píše:Tigra píše:derad píše:aspoň tohle je pokrokV případě tzv. skrytých vad, tedy takových, které nejsou při převzetí zboží na první pohled patrné, má nyní zákazník na výběr, zda bude požadovat výměnu vadného výrobku, nebo jeho opravu.
To bylo vždycky, ne?
nejsem si úplně jist, ale mám za to, že výměnu nebo vrácení peněz nabízí až v případě třetí reklamace téhož výrobku. do té doby jde jenom oprava. samozřejmě i dnes ti můžou vrátit love hned při první reklamaci, ale to bude jejich dobrá vůle.
Když vrátíš zboží do půl roku z důvodu výrobní vady, tak můžeš požadovat výměnu za nový výrobek. Při první reklamaci. Při třetí reklamaci STEJNÉ vady máš teprve nárok na vrácení peněz, přičemž každá reklamace prodlužuje záruční dobu.
To bylo za socialismu. Není to už překonané?