Reny píše:Já mačkám taky spojku víc než bych asi měla (jak říkal učitel v autoškole, nikdo to ty ženské neučí, stejně tu spojku šlapají víc než je nutné).
Jinak-nalezu do auta, hned pás (i když couvám, mám ho hned), dám klíček, pootočím, čekám až mi zmizí symbol nějaké spirály,dotočím klíček, sešlápnu spojku,
Divný pořadí, nejdřív spojku.
Reny píše:dám tam co potřebuji ( z garáže zpátečku, jinak jedničku). Chvíli tak stojím, přitom rozsvítím, ztlumím rádio a vyjíždím.
Při jízdě sem tam manžel utrousí, proč mám nohu na spojce. Já ji tam nemám úplně, jen lehce nad ní-v pohotovosti, položit nohu vedle mi dělá docela problém.
Jo, Gene, te´d se mi asi 3x stalo, že po nastartování jsem slyšela 20-30 sekund nějaké klepání. Po otevření motoru to slyšet nebylo, uvnitř vozu ano a šlo to určitě zepředu. Napíšu to blbě-ale jak kdyby se nějak ty ventily musely jakoby sehrát.
Po ujetí několika metru je klid.
Asi trochu padá olej z vodítek, případně je ten olej teď, v zimě, tužší. To je možný. Asi by to řešil malinko řidší olej, ale nemusí to být nějak na závadu. Pokud se to tedy celý neklepe a nepěží to "na tři válce", to by mohly být žhavicí svíčky.
Reny píše:Jdu teď na garančku po dvou letech, zeptám se na to,ale teď mně napadlo zeptat se tebe. Vím, že takhle je to napytel (jo a je to diesel 2,2)
Co to je garančka po dvou letech? Nic takovýho neznám. To nemá po dvou letech najeté kilometry na kilometrovou prohlídku? Co je na tom "garančního"?