Tak takhle bude jednou vypadat informační společnost... Telefonická objednávka pizzy v roce 2015 v EU
Pizzaservis: Dobrý den! Děkujeme, že jste zavolali Pizzeriu Volcano.
Můžeme...
Zákazník: Dobrý den, rád bych si něco objednal.
P: Můžete mi nejdříve povědět Vaše NIDC?
Z: Moje Národní Identifikační číslo je, ……. malý moment……..
6102049998-45-54610.
P: Děkujeme, pane Haluška. Bydlíte v Růžové ulici 25 a Vaše telefonní
číslo je 421-70-645-62-45. Vaše číslo do zaměstnání ve firmě
Rourky a trubičky s.r.o. je 421-70-455-87-87, klapka 47.
Z kterého telefonu voláte?
Z: Cože? Jsem teď doma. Odkud máte všechny ty informace?
P: Jsme napojení na národní modul Evropského informačního systému.
Z: Aha, no dobře. Chtěl bych si objednat dvě z Vašich speciálních pizz
s extra porcí masa.
P: To by pro Vás nebylo vhodné.
Z: Prosím?
P: Podle Vašich lékařských záznamů máte vysoký krevní tlak a extrémně vysokou hladinu cholesterolu. Vaše zdravotní pojišťovna by Vám Vaši velmi nezdravou volbu jídla určitě nepovolila.
Z: A do háje! A co byste mi teda doporučili?
P: Mohli byste vyzkoušet naši sójovo-jogurtovou pizzu s nízkým obsahem
tuku. Určitě Vám bude chutnat.
Z: Jak můžete vědět, že mi bude chutnat?
P: Minulý týden jste si přece v knihovně vypůjčil knihu Sójové recepty
pro gurmány. Proto si myslíme, že by Vám tato pizza vyhovovala.
Z: Tak teda dobře. Vezmu si teda tyto dvě pizzy, rodinnou velikost
prosím. Kolik mě ten špás bude stát?
P: Výborně, to by mělo pro Vás, Vaši manželku a Vaše čtyři děti stačit.
Ten špás, jak jste to nazval, Vás vyjde na 4O euro.
Z: Dám Vám číslo své kreditní karty.
P: Je nám líto, ale budete muset zaplatit v hotovosti. Úvěrový rámec
Vaší kreditní karty jste přečerpal před 12 dny.
Z: Aha, tak teda skočím do bankomatu pro peníze, abych měl, až přijede
Vaše dodávka.
P: Obávám se, že ani z toho nic nebude. I kontokorentní úvěr na Vašem
osobním účtu jste už přečerpali. Možná by vám mohla půjčit ta paní
Vajcíková z přízemí. Podle našich záznamů dostala včera důchod
a po zaplacení nájemného a všech poplatků by ještě měla mít 52 euro,
pokud mezitím nebyla nakupovat...
Z: To je jedno. Jednoduše ty pizzy pošlete. Peníze budu mít připravené.
Jak dlouho to bude trvat?
P: Budeme mít trochu zpoždění, máme mnoho objednávek. Odhadujeme
to zhruba na 30 minut. Pokud ale spěcháte, můžete si pro pizzy přijet
a vyzvednout je osobně, když budete mít peníze. Ale myslím si, že
transport rodinných pizz na motorce není příliš pohodlný.
Z: Odkud víte, že jezdím na motorce?
P: Je tu poznámka, že jste přestali splácet Vaše auto. Ale motorku už
máte splacenou, takže předpokládám, že ji používáte.
Z: Ale teď jste mě už fakt nasrali, vy...
P: Dávejte si laskavě pozor na jazyk, pane! Kvůli urážce na cti státního
úředníka jste už byl v roce 2009 trestaný.
Z: - lapá po dechu -
P: Přejete si ještě něco?
Z: Ne, děkuji. Vlastně ano, nezapomeňte mi přibalit ty dva litry Eurocoly
zadarmo, jak to slibujete v reklamě!
P: Je mi líto, ale vylučovací doložka k EU normě č. Y236 Z5630098/2010
výdej slazených nápojů zadarmo diabetikům přísně zakazuje....
Brusel odloží verdikt o ČEZu
aspoň tohle je pokrokV případě tzv. skrytých vad, tedy takových, které nejsou při převzetí zboží na první pohled patrné, má nyní zákazník na výběr, zda bude požadovat výměnu vadného výrobku, nebo jeho opravu.
derad píše:aspoň tohle je pokrokV případě tzv. skrytých vad, tedy takových, které nejsou při převzetí zboží na první pohled patrné, má nyní zákazník na výběr, zda bude požadovat výměnu vadného výrobku, nebo jeho opravu.
derad píše:aspoň tohle je pokrokV případě tzv. skrytých vad, tedy takových, které nejsou při převzetí zboží na první pohled patrné, má nyní zákazník na výběr, zda bude požadovat výměnu vadného výrobku, nebo jeho opravu.
Tigra píše:derad píše:aspoň tohle je pokrokV případě tzv. skrytých vad, tedy takových, které nejsou při převzetí zboží na první pohled patrné, má nyní zákazník na výběr, zda bude požadovat výměnu vadného výrobku, nebo jeho opravu.
To bylo vždycky, ne?
derad píše:Tigra píše:derad píše:aspoň tohle je pokrokV případě tzv. skrytých vad, tedy takových, které nejsou při převzetí zboží na první pohled patrné, má nyní zákazník na výběr, zda bude požadovat výměnu vadného výrobku, nebo jeho opravu.
To bylo vždycky, ne?
nejsem si úplně jist, ale mám za to, že výměnu nebo vrácení peněz nabízí až v případě třetí reklamace téhož výrobku. do té doby jde jenom oprava. samozřejmě i dnes ti můžou vrátit love hned při první reklamaci, ale to bude jejich dobrá vůle.
Uživatelé procházející toto fórum: Seznam [Bot] a 19 návštěvníků