Přijde holčička do zverimexu a žvatlá: "Puosim vás, máte maí kwáíčky?" Prodavač nasadí klasické dětské žvatlání, sehne se k ní a vezme ji k výběhu:"Ty bys chtěla kwáíčka? A jakýho? Máme tu... m aího hnědýho kwáíčka, maího chwupatýho šedivýho kwáíčka, maího oztomiího bíuího kwáíčka.." Holčička se dívá do výběhu, vytáhne z pusy bonbon a povídá: "No myslim, že ta moje krajta na barvu docela sere."
“It is forbidden to urinate under penalty of confiscation.”
Nekde pobliz meho bytu je wifina s nazvem "nadrzena devka". Premyslim, jestli to nejake babicce nastavil vnoucek se "smyslem pro humor" nebo jestli jde o druh inzerce nejake takove olala bytosti.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory. Pro jejich zobrazení se zaregistrujte a přihlaste.
“It is forbidden to urinate under penalty of confiscation.”
Tenhle znam uz dlouho, ale dneska jsem si ho pripomnela... a hodi se k casu pred zakazanymi svatky Tři králové z východu vlezou do chlíva, a jeden z nich se hned praští ve tmě do hlavy o trám, až vidí hvězdičky, a zařve "Kriste Ježíši", a Panenka Maria se nato otočí na Josefa a povídá, vidíš, to by bylo pěkné jméno pro našeho malého, a ty pořád jenom nic jiného než Hugo, Hugo.
“It is forbidden to urinate under penalty of confiscation.”
Slovníček reklamního fotografa – KLIENT – KLIENT ví všechno (i když neví) – KLIENT má vždycky pravdu (i když ji nemá) – KLIENT je připuštěn ke cateringu vždy první (i když už je přežraný kešu oříšky ze stanu agentury a vy se kroutíte hlady) – na KLIENTa se vždy usmíváme (ať už si momentálně myslíme cokoli) – KLIENT prcá (má “komenty” k právě nafocené a prezentované sérii) – KLIENT je vždy lepší fotograf než vy (i když jediný fotograf široko daleko jste vy) – KLIENT vždy potřebuje wifi (i když ho nepotřebuje) – pro KLIENTa jste vždy dražší než na co má budget (jen Bůh ví jak to opravdu je) – KLIENT miluje být na focení (nemusí sedět v kanceláři) – KLIENT obdivuje váš Hasselblad (ale jeho Panasonic má lepší “bukech”) – KLIENT na place vždy zmíní popelníček a urničku (“dělá humor” na nový MAC Pro) – “Ještě variantu…” (začátek tzv. KLIENTovy věty) – KLIENT ví, že když nemáte v portfoliu fotku paní s kočárkem, neumíte takový motiv nafotit (přesto, že vaše úspěšná kariéra trvá 20 let) – KLIENT potřebuje “maso” (poměr stran výsledného vizuálu má většinou tvar nudle – na šířku i výšku) – KLIENT “vám do toho nechce mluvit” (ale do všeho kafrá jak tchýně) – “…my jsme vás nechtěli, ale agentura si vás prosadila” (KLIENT vás empaticky motivuje) – KLIENT na place schvaluje (ale vždycky to pak ještě musí schválit nějaký důležitější KLIENT v kanceláři)
“It is forbidden to urinate under penalty of confiscation.”
No, vždyť to je všechno tak. Fotograf dělá za strašné prachy umění, ale klient touží po úplně obyčejné, blbé reklamě. Kterou by mohl mít za zlomek peněz, ale umělecký fotograf se obvykle může posrat, aby dostal reklamu, kterou neumí nafotit, ale sype to.